Sunday, January 23, 2011

My Activities After Spm...=)

Special Good Morning To All My Fellows Blog's Reader..=)
so,,these are my activities after spm nie...c(=
-keje?..sme skali...TIDAKK...coz ak mls...nk enjoy cuti lu..pas nie susa dpt cuti lme cm nie..c(=
-dok umah jdy bibik...nie sure la pnyew...
-kmas umah n sapu....harus!
-bsuh,,sidai,,n lpat kain..no komen [spechless]...
-msak kalo mak ak suruh..haha..(kalo x suruh,,x msak ak)
-maen game..x kire la kat lappy or ps3 tuh (tuh pn kalo ade mmbe bru maen ps3 tuh)..hehe
-ajak mmbe lpak umah,,lwan fifa 2011...lolz..im pro...
-online 24 jam slagy ade wktu free..nie pleng wajib la...(bloging & fb-ing)..=)
-merayau..(x kesa la ptg or pgy)..,juz mlm jew x bole..ish!!..
 (ak da 8teen pn x bgy kuar mlm ag)...!!!
-ujung mggu ajak parent g jln2...kalo xde ape2 program..haha....
ak ase nie jew kowt yg ak ingt now nie..sory k kalo ade yg t'misz tlis..huhu..=)

Due Brang Kat Bwah Nie Is My Feveret Stuft & I Really Love It uhh...
thx to my bro,,,coz da sme2 kongsi duit tok beli kn ps3 nie..iloikeeee sgt2...=)

thx to all my family,,mak,abah,hisyam n hasyim,,,for giving me this pinky lppy..
sony vaio tuh!!!...superb lappy for me!!..
thx all....love u all so much...c(=




No comments:

Post a Comment