Thursday, April 14, 2011

Welcome Back Blogger . . . =)

Heyllo all....
wahh.!!.dah lame gler da alan  tulis kat blog nih kan...
ade la sebab-sebab tertuntu yang membuat kan alan x jadi nk tulis n' x tulis-tulis...hehe...
ari tuh alan tengok kat blog...
WAH !!..agak terkejut bile tgk follower da mencapai 100...
*ape la..baru seratus,,da batak..org beribu-ribu x penah batak pun...
*x kesa laaa...nih blog aku..suke ati aku laa nak tulis ape.haha..

=-=

okey..now alan's blog berwajah baru yang di edit sepenuh yer oleh sarah mansor....
she is my best Siput partner a.k.a Scandle...
*kaw jeles?..pegy meningel laaa..skit x kesa...haha..c(=
aku tau..agak simple ann..korang akan ckp..
*alah..stakat cm nih spe pn bole buad kan...
huhu...yeesss i noe that...but,,sebab die laa aku tulis blog nih oke..huhu...
thanx a lot sarah mansor,nadhrah ishak,,mira lurdes,fatin zalila n yg mane-mane asyk suruh aku continue tulis blog kan..huhu...

thanx guys...

p/s : insyaAllah if xde ape2 alan akan tulis blog okey..=)



No comments:

Post a Comment